
Analitzem els personatges que en principi es dediquen a la música però que han trobat en el món de la moda una nova manera de consolidar i fer créixer la seva fortuna.
Analitzem els personatges que en principi es dediquen a la música però que han trobat en el món de la moda una nova manera de consolidar i fer créixer la seva fortuna.
Rihanna és el clar exemple d'una cantant que basa el seu sou en la moda més que en la música. Va començar amb una col·laboració amb Puma l'any 2014. Després va llençar la seva pròpia firma de moda: FENTY amb la qual ha construït un imperi espectacular, i on actualment hi dedica més esforços que en la propia música.
La linea de Rihanna està formada per una col·lecció de maquillatge: FENTY BEAUTY o de llençaria: SAVAGE X FENTY que fins i ha desfilat a la New York Fashion Week.
Beyoncé va presentar l'any 2016 Ivy Park la marca esportiva.
Katy Perry també es dissenyadora sabates: KATYPERRYCOLLECTIONS i de maquillate: KATYCAT però encara no ha basat els seus ingerssos en el món de la moda.
Selena Gomez encara no té la seva propia marca de moda. Però ha fet col·laboracions amb la marca de bosses de mà Coach o amb Puma.
El canadec va registrar DREW al 2018 i actualment està començant a promocionar-la vestint els seus propis dissenys.
Victoria Beckam, l'ex de les spice girls, compta amb la seva línia de roba des del 2008: VICTORIA BY VICTORIA BECKHAM. Sort en té, perquè la "pija del grup" no està inclosa en el retorn de la girlband dels 90.