Beyoncé i Rosalia han estrenat nou merchandasing

Mireia Cros

Dijous 5 de desembre

Beyoncé i Rosalia han estrenat nou merchandasing! Les dives volen que els seus fans estiguin contents per Nadal i han anunciat nous productes amb les seves cares.

La de Sant Esteve Sesrovires ha compartit a Instagram una foto envoltada dels seus nous productes on hi diu "Por fin merch!" i que acumula més de 800.000 likes.

Entre aquest marxandatge hi trobem samarretes amb els títols de les cançons, gorres de llana on hi diu: Milionària o samarretes amb fotos de la diva.

Aquests productes es podran comprar als seus concerts d'aquest cap de setmana a Barcelona. La cantant encara no ha precisat si també es podran adquirir en línia, el que sí que ha conformat són els preus: les samarretes valen 30 euros i les dessuadores estan valorades en 50 euros; uns preus gens low cost i que els internautes ja han criticat.

Beyoncé també ha llençat, com cada any, la seva col·lecció de marxandatge d'esperit nadalenc. Es pot comprar a la seva web i inclou: dessuadores ugly, -algunes inclouen el joc de paraules: Holidayoncé (entre holiday i beyoncé)-, samarretes, boles de nadal amb la seva cara, paper d'embolicar, clauers, tasses, bosses per anar de compres o bufandes. Aquests productes van del 14 als 73€.

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.