"Blinding Lights" de The Weeknd és el nou "Èxit de la Setmana"

Jordi Plans

Dilluns 17 de febrer

The Weeknd va estrenar fa un parell de mesos, una nova cançó: "Heartless".

A aquesta proposta li faltava afegir-hi la segona de les dues cançons que havia avançat a través d'un anunci d'una marca de cotxes que protagonitzava a la televisió.

Al cap d'uns dies vam conèixer la cançó que des de fa prop d'un mes ja sona a Flaixbac i que no para d'escalar posicions a La Llista de Flaixbac: "Blinding Lights".

Igual que "Heartless" té un so molt característic que recorda al dels anys 80. De fet podriem dir que fins i tot més que la seva col·laboració, d'ara fa 3 anys, amb els francesos Daft Punk que també vam fer sonar a Flaixbac: "Starboy".

"Blinding Lights" ocupa una de les places més altes de la majoria de les llistes més importants del món. A més, a Flaixbac, els propers 7 dies tindrà un tracte de privilegi perquè s'h aconvertit en l'"Èxit de la Setmana".

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.